Our Christmas

Az idei karácsony is hamar elrepült, de a szokásos varázst is meghozta magával, ahogy eddig minden évben. Én személy szerint imádom a nagy felhajtást, ami már jó pár nappal megelőzi az ünnepeket. Kövezetek meg érte, de én giccsrajongó vagyok.  Az idei december pillanatai közül is az ajándékok becsomagolása és kidíszítése volt a kedvencem. Szerintem igazán sikerült ki tennem magamért. Büszke vagyok az alkotásaimra. Titkon végig reménykedtem a fehér karácsonyba, helyette azonban plusz tíz fok fogadott 24-én. Bár szépen sütött a nap, de ez egy kicsit lefaragott az ünnepi hangulatomból. Persze a sok finomság kárpótolt, amikből bizony idén sem szűkösködtünk. Rengeteg féle apró süteményt készítettünk (nekem még mindig a klasszikus mézeskalács a kedvencem), a tejes lencseleves idén sem maradhatott el, ahogy a rántott csuka, illetve filé sem a már hagyománnyá vált ecetes krumplisalátával. Nálunk mindig vacsora után következik az ajándékozás. Ugyan volt egy ajándék, amit már előre biztosra tudtam, de még így is sikerült meglepniük. Az ajándékokért természetesen nagyon hálás vagyok és ezúttal is nagy köszönet értük. Az ajándékozás után társasoztunk egy kicsit majd pedig a szokáshoz híven filmeztünk. Idén szentestére az új Szépség és a szörnyeteg mellett döntöttünk és mit ne mondjak, roppant jó döntés volt. Csodálatosan kivitelezett mesefilm! 25 -én pedig a nagymamáméknál ebédeltünk, ahol szintén bőséges lakoma várt minket. Hoztam nektek pár képet, hogy legalább pár pillanatot lopjak ide az én 2017-es karácsonyomból.








Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.