Tavaszi haul

április 09, 2016
Szép lassacskán, de biztosan hozzánk is beköszönt a tavasz, amit én mellesleg már alig várok. Legfőbbképp azért, mert többé nem fog kellenem „30 réteget magamra öltenem” és a nagy téli kabátomat is végre elrejthettem a gardróbos szekrényem legmélyebb pontjába. Eljött a sneakers cipők, lenge virágmintás felsők és tavaszi pasztell ruhák ideje. Nincs annál jobb, mint mikor a nap kisüt, nincs túl meleged, de nem is fázol, mindenütt ragyogó színek pompáznak és az utcákat pedig, amerre csak nézel a száraz falevelek helyett virágok szirmai borítják be. Az emberek is kicsit talán jobban kivirulnak, a természettel együtt felébrednek a nyomasztó hó nélküli télből. Visszatérve az eredeti témához rólam tudni kell, hogy általában az adott szezon utolsó hónapjában már a következő évszakra szánt kívánságlistás ruhákon gondolkozok. Nem volt ez most sem másképp. Már februárban ábrándoztam arról, hogy idén tavasszal mit szeretnék viselni. Ennek keretében múlt héten végre el is jutottunk az üzletekig és rendesen be is vásároltunk. A mai bejegyzésben ezeket a darabokat szeretném nektek bemutatni és mivel ez az első ehhez hasonló bejegyzésem, így nagy vonalakban talán ki is rajzolódik a számotokra, hogy milyen is az én ízlésem.



Ezt a felül csipkés ujjatlan felsőt, amint felvettem, tudtam, hogy kell nekem. Szerintem, hogy ha már egy kicsit jobb idő lesz, tökéletes lesz így hétköznapokra, bár egy megfelelő szoknyával, akár alkalomra illővé is lehet varázsolni. A hátmegoldása is tetszik. Az apró arany gombocskák és az egyszerű apró kivágás még inkább elragadóbbá teszi az egész feslő kinézetét. Sajnos az árakra nem igen emlékszem, de kábé ennyi volt: 

17€ - 5270ft (Reserved)





Valahányszor megláttam másokon ehhez hasonló mini szoknyát, mindig azon gondolkodtam, hogy ők mégis honnan szerzik be ezeket a csodákat, mert én ilyenekre általában sosem akadtam. Bár azóta már változott a stílusom és valamivel megfontoltabban is vásárolok. Azt hiszem ráéresztem a dolog nyitjára, már mint a vásárláséra. Ennek eredménye ez a két darab is. Mivel  a reserved-ben eszméletlen jó akciók voltak, ezért  a szoknya is irtó olcsó volt. 

Szoknya (akciós) 12€ - 3720ft (Reserved)
Pulcsi 20€ - 6200ft (Reserved)





 A New Yorkerba is benéztem. Ott kicsit nehezebb volt a dolgom. Mostani árujuk annyira nem nyerte el a tetszésemet, de azért még így is találtam olyat, ami megtetszett. Elsősorban a tenisz cipőért tértem be, mivel abból sosem lehet elég. Pláne így a jó idő előtt. Az utolsó pedig egy egyszerű mini táska. Nagyon szükségem volt már egy ilyenre. Tudni kell rólam, hogy én nem vagyok az a tipikus táska őrült csaj. Nem rajongok a nagy táskákért, amibe a fél univerzum belefér. Iskolába is rendes iskolai hátizsákot hordok, mert nekem az a kényelmes. Ez a táska pedig tökéletes lesz bármikorra, hacsak ki akarok egy kicsit mozdulni a városba vagy moziba menni a barátokkal.

Cipő 10€ - 3100ft (New Yorker)
Táska 8€ - 2480ft (deichmann)
A felső és a nadrág árára már sajnos nem emlékszem

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.