Spring wishlist

április 14, 2017

Úgy érzem, nagy szükségem lenne egy kisebb gardróbfrissítésre. Olyan darabokra vágyom, amik alapok, mégis feldobnák az öltözékeimet. Mostanában valahogy kiveszett az élet az outfitjeim-ből, ami ellen rögvest tennem kéne valamit!

0.jó minőségű farmer: Nos, ebből nem ártana akár két darab sem. Marha jó, hogy 20 euróért az ember betud szerezni magának egy igen jól kinéző és divatos darabot. A probléma csak ott kezdődik, hogy pár hónap elmúlta után nemcsak, hogy foltosodik itt-ott, hanem még  ki is nyúlik vagy épp összemegy. És ez igen idegesítő tud lenni. Tehát nem ártana ténylegesen beszereznem két jó minőségű farmert, amik igazán jól állnak a lábaimon, csípőmön, azaz mindenhol. Mindenféleképp a letisztultabb színek után kutatok, szakítások nélkülit keresek, ha van is rajta egy kevés, az nem baj, a lényeg, hogy minimalista legyen.

1.Szoknyák: Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de engem nagyon eltudnak varázsolni a lenge, kellemes anyagú szoknyák, amik kicsit csajosak és szépen lebegnek az enyhe tavaszi szellőben. Pont egy ilyen után kutatok, ami akár hétköznapokra, de kevésbé formális alkalomra is nyugodtan viselhető. Továbbá egyre jobban tetszenek a farmerszoknyák is. Nem szeretnék minit, hanem olyat, ami pont egy kicsit a térd fölött ér végett. Manapság rengeteg olyan farmer cuccot láttok, amin kis hímzések vannak, nos idén ez a trend is elég bejövős a számomra.

2.Tavaszi felsők: Mindent imádok, ami ejtet vállú, pasztellszínű és virágos. Szükségem lenne több olyan felsőre, amikben bármikor megbízhatok és az abszolút kedvenceim közt tudhatók. Legfőbbképp egyszerűek és jól kombinálhatóak legyenek. Nincs szükségem sokra.

3.Pretty flats: Rájöttem, hogy cipőkbe nem árt beleinvesztálni egy kicsivel több pénzt. Mert egyszerűen megéri. Nincs sok tavaszi lábbelim, általában tenniszkit hordok és hasonlóakat, de ez a kettő a képen igazán gyönyörűek és nem lenne rossz ötlet most már a kicsit nőiesebb, mégis fiatalos darabok között válogatnom.

+4.babyliss curl secret: Azért írtam oda a pluszt, mert még bőven ráérek ezt megvásárolni. Egyáltalán nem sürgős, részben az ára miatt sem, ami nem épp a legalacsonyabb. Viszont nagyon szívesen lennék egy ilyennek a tulajdonosa. Elég egyenes hajam van, de nagyon tetszik a hullámos haj. Gyakran szoktam magamnak hő nélküli loknikat készíteni, tudjátok amolyan átalvós módszerekkel.  Persze ez közelről sem ad olyan hatást, mintha egy hajsütővassal készítettem volna el a frizurámat. Másrésről pedig én nem is igen tudom őket rendesen kezelni, ezért is lenne számomra ez a termék egy áldás, hiszen csak beszippantja a tincsedet és göndören vagy hullámosan (attól függ, milyen fokozatot használsz) ki is köpi. Magic. Akár a philipses változat is megtenné, arról is sok jót hallottam, illetve olvastam már.




1 megjegyzés:

  1. Szia! Ahogy olvastam egy olyan jó ruhaösszeállítás jött ki a fejembe, hogy muszáj vagyok most ennek utána néznem és beszerezni azon dolgokat :D
    Nagyon tetszik a cikk! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.