What I got for Christmas

december 29, 2016
Sziasztok! A mostani bejegyzésben az idei karácsonyi ajándékaimat szeretném nektek bemutatni. Ezúttal valahogy különösen hamar elteltek az ünnepek. Mindenesetre békésen és boldogan zajlott nálunk az idei Karácsony. Remélem számotokra is!

Előre leszögezném, hogy ezzel a bejegyzéssel nem áll szándékomban senki előtt sem felvágni. Szerintem sem az ajándékokról szólnak az ünnepek. Ezt a posztot csak azért készítem, mert én magam is nagyon szívesen olvasgatok hasonló jellegű bejegyzéseket, és bár tudom, hogy ez a fajta ötlet sokkal elterjedtebb youtube-on, mint nálunk a bloggerek világában, de ettől függetlenül én úgy döntöttem, hogy hagyományt török és lesz egy ilyen bejegyzés a blogon. Különben pedig meggyőződésem szerint nem sokban tér el a közkedvelt haul-os posztoktól.

Főként apróságokat kaptam. Tudom, hogy már 18 évesen nehezebb ajándékot választani, (illetve szerintem vásárolni is), mint gyermekkorunkban, amikor szinte megfelelt bármiféle szórakoztató, vonzó játék. Idén a praktikus ajándékok voltak túlsúlyban, de még megbújik egy pár könyv és beauty termék is köztük. Szerencsés tulajdonosa lettem egy gyönyörűszép estélyi ruhának is, de arról majd egy másik bejegyzésben lesz szó. 















Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.